Ik ga vanaf 1 februari beginnen bij Mandemakers!
Dit proces is gegaan via Starspace-Recruitment!
Ik heb daar contact gehad met Bas en dat heb ik als zeer prettig ervaren! Bas neemt de tijd, is inlevend en betrokken! Ik kan Starspace-Recruitment aanbevelen als je opzoek bent naar een goede match!!
Dank Bas en collega’s!
Steven.