The right space
uw Customer Care specialist
Als ondernemer krijgt u er vroeger of later mee te maken: uw klanten bestand groeit en er moet kritischer naar de klantenservice gekeken worden.
Ontdek uw customer care specialist
Hoe neemt onze klantenservice de telefoon op?
Onze klantenservice hecht veel waarde aan een strak en soepel verloop van telefonisch contact met onze klanten. We beginnen het gesprek met een beleefde begroeting, vermelden de naam van ons bedrijf en eventueel die van de medewerker. Bij het doorverbinden van een klant wachten we tot de persoon dit heeft gehoord en spreken we duidelijk en formeel, vooral wanneer we merken dat de persoon uit een ander deel van het land komt.
Wij blijven altijd beleefd en formeel
In de klantenservice is het belangrijk om beleefd te blijven, zelfs als de klant onbeschoft is. Onze klantenservice zal altijd vriendelijk blijven en rustig aangeven dat onbeschoft gedrag niet getolereerd wordt. Mocht een klant echter blijven volharden in onacceptabel gedrag, dan hebben wij het recht om het gesprek netjes te beëindigen.
Wij houden rekening met de werkdruk.
Onze klantenservice is tevens stressbestendig en houdt rekening met de werkdruk. Het kan voorkomen dat we meerdere telefoongesprekken tegelijkertijd hebben lopen, maar wij zorgen er altijd voor dat we de tijd nemen voor ieder gesprek en deze niet afraffelen. We houden daarbij wel rekening met de hoeveelheid contacten die onze medewerkers krijgen, om de kwaliteit van ons werk te kunnen waarborgen.
Vast en interim kandidaten
Waarom Starspace Recruitment?
- Recruit your STARS
- Multi channel aanpak
- Data Driven Recruitment
- Up to date kandidaten
- Actief in alle uithoeken van de markt
Gratis advies van uw persoonlijke adviseur
Vul uw gegevens in en ontvang gratis W&S advies
- 15 minuten
- Direct een gesprek met een gespecialiseerde jurist
- Geheel gratis en vrijblijvend