Op een mooie zomerse dag was ik met een aantal vrienden op een leuke partij. Waarbij ik door een van mijn vrienden werd voorgesteld aan Bas Toet, die ook aanwezig was.

Na een leuk gesprek kwam Bas met de vraag ‘wat voor werk doe je eigenlijk ?’. Op dat moment zat ik in de ziektewet met een gebroken pols en was mijn contract in de kinderopvang net afgelopen.
Oftewel: ik was werkeloos…

Door het delen van onze contact gegevens toentertijd zijn we in contact gebleven. Dit heeft mij uiteindelijk gebracht tot een mooie functie: ‘traineeship sales’ bij het Invorderingsbedrijf in Den Haag!

Foto 1 wordt beoordeeld door Milo Botman